شرکت پارس سدید ایساتیس

همواره در تلاش برای تولید بهترین ها هستیم چرا که معتقدیم مشتری همیشه لایق برترین هاست.این شرکت از بخش های مختلفی متشکل است که به طور مداوم در تلاش برای افزودن کیفیت و همچنین دانش تولیدی براتر هستند.برخی از بخش های این شرکت عبارتند از:

دقیق سیم و الکترود ایساتیس:با سابقه چند ساله تولید کننده الکترود،مفتول،قلاب sو همچنین میخ است،فعالیت های بخش توسعه همچنان در حال انجام است تا فرمولاسیون های قدرتمند تری را تولید و ارائه دهد.

پارس سدید ایساتیس:با سابقه چند ساله تولید کننده کتابی ها،سیلندر و قفل های 6/5، 5/5، 2/5 درحال تجهیز با دستگاه های بروزتر به صورت مستمر میباشد،تیم توسعه این شرکت درحال طراحی و ساخت محصولات جدیدی است،اهداف شرکت پارس سدید ایساتیس تولید محصولاتی شایسته شما عزیزان است.مهندسین این شرکت همت بسته اند تا علاوه بر افزایش کیفیت محصولات پیشین با تولید محصولات جدیدی نیاز شما عزیزان را تامین کنند.

شرکت پارس سدید ایساتیس در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی نه تنها به عرضه محصولات به در کشور عزیزمان پرداخته در عرصه صادرات محصولات به همسایگان نیز اقدام کرده است.همه باید برای ساخت ایران عزیمان تلاش کنیم.
با لطف خداوند متعالی و تلاش شبانه روزی همچنین همراهی مهندسین و صنعت گران برتر به زودی محصولات جدیدی در راه است.با ما همراه باشید.